Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie

Zoeken:


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 Studiegeld: Na de aanmelding op SisA zie ik een bedrag van 108,8 euro (of meer) in mijn rekeningoverzicht staan. Maar ik heb de vorige dag mijn studiegeld reeds betaald tijdens de persoonlijk aanmelding. Waarom zie ik dit bedrag?
 Herinschrijving: Informatie over de verwerking van aanvragen "Herinschrijving academiejaar 2018-2019"
 Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
 Inschrijving: Diploma uit Vlaanderen of Nederland? Controleer vooraf je diploma in de databank van de overheid
 Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
 Inschrijving: Informatie over de verwerking van aanvragen "Opleiding stoppen/extra inschrijving"
 Handleiding 2.0: Examenmomenten reserveren
 Herinschrijving: Wanneer kan ik herinschrijven? Belangrijke aandachtspunten ivm het herinschrijven
 Handleiding 2.0: Hoe inschrijven voor opleidingsonderdelen?
 Handleiding 2.0: Registreren als werkstudent
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

De Centrale Onderwijsadministratie verwerkt je aanvraag zo snel mogelijk. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid