Universiteit Antwerpen Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Links die u als student goed kunt gebruiken

Oplossing

1. Blackboard, de elektronische leeromgeving:
https://blackboard.uantwerpen.be

* Hier vind je alle cursusinformatie en ook de elektronische valven met berichten vanuit de facultaire studentenadministratie FSW.

2. SISA, uw studentenloket
https://sisastudent.uantwerpen.be

* Het startpunt voor het aanvragen van je studieprogramma, het consulteren van je persoonlijk collegerooster, etc.

3. Webmail
 https://mail.student.uantwerpen.be/
 
* Je UA-mailadres is een belangrijk communicatie instrument. Hou dit in de gaten of laat de berichten doorsturen naar uw privé-adres. Belangrijke algemene info ivm je opleiding zal steeds verschijnen op Blackboard, Facultaire Studentenadministratie FSW en wordt niet persoonlijk gemaild !

 4. Contactgegevens Facultaire Studentenadministratie FSW
http://fswhelp.be
Blackboard : belangrijk infokanaal : Facultaire Studentenadministratie FSW
of kom langs : lokaal S.M.135,  9 u - 12.30 u of op afspraak.

5. Infocenter ICT, informatie over het ICT-gebeuren (ook voor licenties van software)
 Voor alle vragen contacteer : Helpdesk ICT, Contactgegevens : Tel. 03-265.4808 of helpdeskICT@uantwerpen.be of loop langs op S.P.001 (Scribani, Prinsstraat 10)

Of kijk op Blackboard onder : "Infocenter ICT voor studenten" bij "Mijn Onderwijs".
 * Informatie over het ICT-gebeuren op de Universiteit Antwerpen

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Je hebt een UA account maar aanmelden lukt niet (meer)?
Software (SPSS, Endnote en NVIVO) met campuslicentie
Waar vind ik mijn collegerooster
Ik zoek een ombudspersoon.
Hoe inschrijven op een organisatie in Blackboard
Artikel details
Artikel ID: 8
Categorie: Nuttige links & Informatie
Aantal bekeken: 1053
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.6/5.0 (5)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid