Universiteit Antwerpen Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Hoe beantwoord ik een ticket op de Helpdesk dat al gesloten werd?

Oplossing

Open het item via de bevestigingsmail en verander de status van de aanvraag door op 'open' te klikken.
 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Sisa : geen automatische bevestigingsmail bij keuze afstuderen februari
Attesten RVA - Vlaamse Overheid - VDAB - Zorgkrediet e.a.
Download of Update je UANTWERPEN APP
Rechtstreekse Link SisA-Selfservice
Rechtstreekse link Webmail
Artikel details
Artikel ID: 82
Categorie: Over de Helpdesk
Aantal bekeken: 186
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid